niedziela, 21 sierpnia 2016

Jedno spojrzenie

Miałem rodzinna imprezę i musiałem w garniturze wyskoczyć. Moja uwagę od razu przykuł jeden kelner. Łysolek, tatuaż na przedramieniu, dobrze zbudowany. Wystarczyło nam jedno spojrzenie i od razu wiedział, że mamy na siebie ochotę.

Wyczekałem pod toaleta, żeby widział jak do niej wchodzę. Po chwili wszedł za mną, a ja go od razu do kabiny zaciągnąłem. I polecieliśmy w ślinę. Moja ręce zaczęły mu odpinać pasek.
- Koleś, w robocie jestem, nie mam za wiele czasu.
- Ze sterczącym kutasem ciężko będzie ci się skupić na noszeniu talerzy.
- Ale szybki numerek.

Rozpiąłem swoje spodnie. Spuściłem gacie z dupy. Koleś mnie obrócił tyłem. Musiał mieć już doświadczenie w takich akcjach, bo jego ogumiony kutas był gotowy do wjazdu w dupę. Napluł na palce i rozsmarował mi po dziurze. Jedną łapą zatkał mi ryja a drugą celował w rowa.
- Rozluźnij się.
Zacisnąłem zęby i kurwa gdyby mi mordy nie zatkał to bym się wydarł mega jak poczułem jak rozsadza mi dupala. Po chwili czułem jego jaja na dupie.
- Jak mi dobrze - stękał mi ucha, a ja próbowałem się poluźnić ile się da.

Zaczął mnie jebać. Zwieracze przestały stawiać opór, a kolo zbliżał się finału. Przyspieszył i poczułem jak nagle dociska do mnie ile się da. Leciał w dupie w gumę. Cicho stękał, aby nikt nie słyszał nas.

Wyjął pałę. Sciągnał gumę. Chuja wytarł papierem. Ja siadłem na kiblu.
- Zwal sam. Ja muszę do roboty wracać. - dał mi buziaka i poszedł a ja na ręcznym dokończyłem zabawę w kabinie.

Parę godzin później kiedy już miał więcej czasu znowu wpadliśmy do tej samej kabiny. Stał oparty o ścianę, a ja siedziałem na kiblu i robiłem mu laskę. Pod napletem czuć był smak spermy która wyprodukował przy naszym pierwszym jebaniu. Delektowałem się każdym kawałkiem tego kutasa tym bardziej, że zaraz miał znowu mnie orać.

Kelner usiadł na kiblu a ja go przodem dosiadłem. Rękami macałem mu owłosioną klatę, bawiłem się sutami, mój chuj ocieram o jego włosy na brzuchu. W dupie znowu jego pała wierciła po jaja. Ujeżdżałem go powoli i dokładnie co jakiś czas siadając ostro na nim do końca. Nie mieliśmy nawet ochoty na inną pozycję. Zacząłem sobie walić pałę i po jakimś czasie jego włoski na brzuchu kleiły się od mojej gęstej spermy. Później dołączył do tego jeszcze jego klej.

Widać w gajerze też mam branie hehe

16 komentarzy:

  1. Cos mi sie wydaje że jazda bez gumy była. ;) masz ziom szczęście. Palaa sama staje od czytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Guma zawsze. Jednak zdrowia nie ryzykuję.

      Usuń
  2. Koleś jesteś lepszy niż te wszystkie pornole... Już czekam na kolejny wpis

    OdpowiedzUsuń
  3. od razu się podnieciłem :-)) urabiałem kiedyś kelnera podczas służbowego wyjazdu .. ale młody byłem i jeszcze nie do końca miałem "fach" w ręku i do konsumpcji nie doszło hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile to ja przepuściłem akcji jak byłem młodszy :P

      Usuń
  4. Hej mam 15 lat wale codziennie przy gejowskich pornolach czy to znaczy że jestem gejem?

    OdpowiedzUsuń
  5. Może zacznij wrzucać zdjęcia swoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wpisy! Jak się czyta, to pała sama staje i tyłek aż swędzi na ruchanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio miałem podobną sytuację, siedzę sobie w centrum handlowym, rozglądam się a przede mną przechodzi jakiś facet, spoglądam za nim a on idzie do kibla i już wiedziałem co się stanie później ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię takie spontaniczne akcje:p

      Usuń
  8. Zajebiste wpisy! Pisz ich jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja 38 lat i nie potrafie tak wyrywac kolesi no i musze sam walic np pod ta stronke

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 26 lat i mam tak samo. Fantazjuje o byciu cwelonym przez dresiarza.

      Usuń