niedziela, 1 października 2017

Poppers training

Kiedyś jakiś kolo na czacie podrzucił mi jakiś filmik "poppers training". Ogólnie nie wiedziałem, że coś takiego jest (sorry ja oglądam tradycyjne pornole z zwykłym jebaniem w dupsko).
Odpaliłem i zacząłem zabawę z popersem.

Po kilku minutach palce oblizywałem już z gorącej spermy, kiedy nawet nie doszedłem do połowy filmiku. Może za szybko dorwałem się do kutasa i go zjebałem, a nie zabawiałem się powoli.nW zależności kto jak intensywnie się sztachnie i jak często może szybciej zjebać do widoku ładnych kutasów i często mocnego jebania w dupę.
Polecam do zabawy jeszcze jakieś znoszone boxy aby je niuchać i ocieranie adolem o chuja przez dres.

Kilka linków:
http://www.myvidster.com/channel/952208/poppers_trainer_videos
http://www.myvidster.com/video/43477359/PHONE_Popper_trainer_compilation_for_popperbators_only_male_-_XTube_Porn_Video_-_marcotureno
http://gay.rexxx.com/poppers-trainer-n4sty-boy
http://gay.rexxx.com/raw-poppers-training


*******
Domyślam się, ze większość najchętniej  by mnie opierdoliła za długą przerwę, ale najzwyczajniej w świecie nie miałem czasu.
Od maja mam swojego faceta (tak kurwa wiem, że to niewiarygodne) i jego duże potrzeby łóżkowe zabierają mi czas, więc wolę się jemu wypinać i obciągać druta, niż siedzieć przy kompie. Ale postaram sie coś od czasu do czasu napisać.

9 komentarzy:

  1. Brak Twoich wpisów - opowiadań był bardzo źle odbieranym i niecierpliwił nie jednego z Nas, a teraz jest zrozumiałe dlaczego nie pisałeś i nikt nie powinien być zły, ani mieć do Ciebie jakiekolwiek żale, bo każdy poświęci się raczej partnerowi niż pisaniu na kompie.
    Powodzenia i życzę wszystkiego najlepszego, zdrowia, radości, szczęścia i miłości, spełniania marzeń każdego dnia.
    Czekamy na nowe opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie łapię sensu tych filmików

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale moglbys cos napisac np czy Twoj koles jest tez w tych klimatach, albo opisac jak Cie rucha :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha:-) jak ja wrocilem do prowadzenia bloga to Ty przestales :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdro w chuj. Bawcie się jak najwięcej, ale i tu zajrzyj czasem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też oglądam te filmiki i nigdy nie doszedlem do.końca. zawsze spust wczesniej

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię te filmiki, mimo że popków nie używam :) szczęścia Wam życzę, ale napisz coś czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słabe te filmy dla mnie, polecam ten:
    https://pl.pornhub.com/view_video.php?viewkey=ph587c7abcd779c

    Dla mnie miazga :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 14 minucie byłem już cały ujebany spermą. Mój facet dał radę jakieś 2-3 minuty dłużej wytrzymać i też się zjebał :D

      Usuń