wtorek, 8 września 2020

Ogolone pachy

Michał wrócił z siłki. Zdjął koszulkę i w samych szortach o soxach jebnął się na łóżku zmęczony. Ręce trzymał za głową. Wszedłem do sypialni, spojrzałem na niego.
- Ogoliłeś się pod pachami? - zapytałem
- Wczoraj.

Podszedłem do niego, siadłem na łóżku i zacząłem mu je niuchać. Spocone po siłce zaczęły mnie mega podniecać. Zacząłem je lizać. Jęzorem w górę i w dół. Chuj w gaciach mi momentalnie stanął. Kiedy opierdoliłem pierszwą pocałowałem mojego Miśka.
- Zajebiście smakujesz.
- Liż Młody.
Siadłem na nim okrakiem i zabrałem się za drugą. Czułem na dupie przez gacie, że kutasa ma już twardego. Po paru minutach delektowania się jego potem Misiek chciał zrobić 69. Szybko się rozebraliśmy zostając tylko w białych soxach. Ja miałem być na górze, a Michał na dole. 

Z tym, że zamiast dać mu fiuta do ryja usiadłem mu na ryju. Od razu poczułem jego mięsisty język jak mi lizał dziurę. Rękami rozchylił poślady, a ja nachyliłem się do jego sterczącego berła. Zsunąłem naplet i powoli oblizałem spoconego kutasa. Dokładnie wylizałem pod napletem. Trening na siłce sprawia, że jego chuj odurząjco pachnie samcem. Misiek robił mi coraz głebiej minetę, a ja zacząłem pochłaniać jego bolca i po chwili czułem go w migdałach, a Misiek jeszcze zaczął mnie od dołu lekko napierdalać w ryj. 

Po kilku minutach całkiem przyjemnego oralu, który Misiek połączył z palcóweczką mojej dziurki, Michał chciał przejść do konkretów. Poczułem to jeszcze bardziej kiedy w ryju poczułem smak jego śluzu z chuja.
- Wypnij się Młody.
Klęknąłem, a Michał za mną. Nażelował sobie fiuta i przyłożył do mojej napalonej dupy. Starałem się na maxa rozluźnić. Powoli i ostrożnie zaczął się we mnie wsuwać.
- Ahhh - zajęczałem
- O taaak, oddychaj i rozluźnij zwieracze - Michał powoli wpychał swojego gnata moją analną otchłań, a ja czułem ból lekko pomieszany z rozkoszą.
Dojechał do końca, a ja się uniosłem. Odwróciłem głowę i pocałowałem go. 
- Teraz będzie najlepsze. - popatrzyłem na niego pytająco, a on wysunął się prawie cały z mojej dupy i ostro wpierdolił po jaja
- KUURWAAAAA - zawyłem - Boli w chuj.
- Ma boleć kurwa. - Złapał mnie za kark i odwrócił do siebie. Zobaczyłem jak on mnie właśnie pożądał. - Otwieraj ryj.
Otworzyłem, a Misiek mi napluł do ryja.
- Połykaj. - połknąłem. Michał docisnął mnie do łóżka, ze leżałem z wypiętą dupą oddając mu ją całkowicie we władanie.

Dosłownie  w jednej chwili zaczął mnie agresywnie pierdolić w dupę, a ja wyłem pod nim, zaciskałem pięści i nie wiedziałem czy chcę tego jeszcze mocniej, czy mnie dupal boli i ma przestać. Zresztą i tak by nie przestał. Znam go i wiem, że jak się dowrie taki agresywny do dupy to nie odpuści.
Nagle dał mi mocnego klapsa w dupę
- Ahhhh mmmm
- Co Młody? Myślałeś że chcę się delikatnie poruchać jak ciota? 
- Misiek... fuuuck...
- Co kurwa? Jedynie możesz stękać , że chcesz jeszcze. Bo chcesz tego jebany pedale, bo to kurwa lubisz prawda?
- Tak kurwa chuju, chce - wyjęczałem przez zaciśnięte zęby. Kurwa jak ja lubię się z nim wulgarnie wyzywać. Jego męski głos i kurwy w czasie ruchania są mega zajebiste.

Jego jajca odbijały się od mojej dupy co sekundę. Zrobił mi już z dupy stocznie narciarską rozjechaną i luźną. Misiek sapał nade mną. Parę razy przejechał mi jęzorem po szyi.

Michał wyjął z dupy i się położył. Siadaj na mnie. Kutas się mu pręży, a ja okrakiem na niego siadam, twarzą do mojego faceta. Wszedł bez oporu, bo już mnie tak rozluźnił. Zacząłem go ujeżdzać. Misiek znowu dał mi klapsa w dupę.
- Szybciej kurwa!! - chciałem go pocałować. Nachyliłem się nad nim, a on mnie odepchnął. Specjalnie to zrobił, żeby mnie wkurwić. - Gdzie z tym ryjem kurwa
Unosiłem się i opadałem na jego fiucie. Po same jaja. Kręciłem dupą na boki, żeby go czuć w każdym kawałku mojej dupy. Misiek podniósł łapę i przyciągnął mnie do pachy.
- Liż kurwa skoro tak to lubisz - docisnął mi ryj do spoconej pachy. Jebała jeszcze ostrzej niż na początku. Całym jęzorem mu opierdalałem i delektowałem się. Nakręcało mnie to coraz bardziej. Mój sterczący kutas ocierał o jego brzuch i włosy które mam nim. Ślinił mi się.
Misiek złapał mnie za kark i znowu napluł mi w ryj.

- Złaź i na plecy się kładź. Nogi do góry. - położyłem się. Nogi z białymi soxami uniosłem do góry. Misiek się popatrzył na moje stopy. Zdjął mi soxy. Powąchał.
- Ale jebią - i wsadził mi je nagle w ryj. Nogi zarzucił na ramiona i wjechał po jaja w kanał.
- Mmmmm - tylko tyle było słychać przez soxy, które miałem w mordzie. Misiek patrzył mi w oczy. Jak zwierz, który dorwał swoją sukę. Byłem tylko jego. On robił ze mną co chciał. A ja marzyłem aby robił to jak najdłużej.

Wyjmował prawie do końca i wbijał po same jaja. Mocno, konkretnie. Rozsadzał mnie od środka. Coraz głośniej jęczał. Stękał. Pot z czoła kapał na mnie. Przyspieszał, a ja czułem, ze dochodzi. Ręką waliłem swojego, ale mi jeszcze trochę brakowało.
- Wyjmij soxy z ryja i otwieraj mordę. Polecę ci w gardło. - Misiek wyjął fiuta i zaczął mi nad ryjem walić. Leżałem z otwartą mordą i po chwili strzelał w nią kilkoma salwami gorącej białej spermy.
- AAAA- darł mordę z rozkoszy, a ja połykałem to co z siebie wystrzelił mi w twarz. Poc whili wrócił między giry i ujebanego spermą kutasa wsadził znowu w pizdę. - Zwal sobie młody.
- Kurwa!!!! - nie wiem czy mi było przyjemniej w dupie czy mordzie, ale zacząłem napierdalać ostro chuja i po chwili zalałem sobie brzuch i klatę moją porcją spermy - Ja pierdole!!! - Misiek trzymał caly czas kutasa w dupie, a ja dochodziłem i darłem  pysk jak suka.
Michał starł ręką spermę i podsunął mi pod ryj. Zacząłem zlizywać klej. Misiek pocałował mnie. Wymienił śliną z naszą spermą. Długo miętolił mi językiem w mordzie.

Kiedy skończył objąłem go, spojrzałem na niego:
- Dziękuję za zajebiste jebanie.
- Podobało się? - zapytał ale wiedziałem że zna odpowiedź.
- Wiesz, ze lubię jak jesteś takim skurwysynem.
- Wiem. Ale wiesz, że tak poza tym co cię kocham.
- Wiem. Ale gdy jebiesz mnie tak jak teraz jak psa to czuje to bardzo mocno. I wisisz mi loda, bo mi tylko minętę jebnąłeś xD
- No nie wiem.... xD


Kilka klimatycznych filimków:
https://www.gayforit.eu/video/844468/Fuck
https://www.gayforit.eu/video/844492/Hairy-daddies
https://www.gayforit.eu/video/844484/Slammer - w 23 minucie zajebisty spust!!!
https://www.gayforit.eu/video/464404/Two-Hairy-daddies-bareback
https://www.gayforit.eu/video/400195/Two-muscled-hairy-Daddies-bareback
https://www.gayforit.eu/video/844545/pavements
https://www.gayforit.eu/video/844500/Good-Morning-Fuck-after-Party
https://www.gayforit.eu/video/186828/Berlin-Bastards

A tu fajne jebanko jak kolesie w soxach są:
https://www.gayforit.eu/video/845069/Scott
https://www.gayforit.eu/video/844372/aussy-pussy

14 komentarzy:

  1. Zajebiste opowiadanie pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja sie oralnie zabawilem z kolesiem w zwiazku bylo mega

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ktos chce ze mna pisac to jest moj email jakubhamkalo724@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste są Twoje opowiadania, przeczytałem wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki, prawie doszedłem czytając

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro prawie to znaczy , że nie postarałem się za dobrze :P

      Usuń
    2. Oj postarałeś!

      Usuń
  6. Super opowiadanie. Jako dresiarz pewnie poza pachami masz tez inne fetysze np sneakersex. Moglbys kiedys opisac jak sobie niuchacie adole albo giry w bialych soksach , jak sobie piescicie krocza stopami etc.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zajebiście sobie zwaliłem gruszke :-D Spocone zajebane giry smierdzace.

    OdpowiedzUsuń