poniedziałek, 31 października 2016

Brown i trzy pornole

Wieczór zapowiadał się na samodzielnym jebaniu chuja. Przejrzałem kilka pornoli i znalazłem trzy do wspólnej zabawy. Znalazłem popka, którego dawno nie używałem o nazwie Brown. Ostatnio jadę tylko na Xtrash i Amsterdamie, dlatego przyda mi się taka odmiana. No i dildo też było pod ręką.

Pierwszy pornol był z przystojnym elegancikiem i mięśniakiem, który był hydraulikiem i przyszedł przepchać dziury. Przez elegancika szybko został odciągnięty od roboty i po chwili już kutas mlaskał w jego ryju. Kafar fachowo opierdalał gałę i wyjął od razu swojego przepychacza ze spodni. Obaj byli tak apetycznie, że nie wiem którego bym chciał jako pierwszego opierdolić. Splunąłem na chuja i zacząłem sobie masować. Powoli zsunąłem naplet do końca i lekko masowałem jaja.

Na drugim pornolu dwóch aktywów miało się dobrać do jednego pasywa. Każdy z nich wyposaży w konkretnego kutasa. Kiedy zobaczyłem jak robią jemu minetę, to sam zapragnąłem, aby ktoś wjebał się w mojego rowa z jęzorem. Jedyne co mi zostało to poślinić dwa palce, i wjebać w dziurę. Sztachnąłem popersa. Ciepło szybko się po mnie rozlało i wjebałem dwa paluchy masując od razu prostatę. Kurwa jak mi się zrobiło dobrze.

Przeskoczyłem na trzeciego pornola. Dwóch młodziaków miało ochotę się jebać. Ten co mi wyglądał na aktywa jako pierwszy dosiadł chuja. Był jeszcze ubrany w koszulkę i od razu zrobiły mu się plamy od potu pod pachami a mnie to podjarało na maxa. Sztachnąłem popersa i powoli zacząłem się nadziewać na mojego Adama. Dildo czekało już w gotowości, aż poczuję je w dupalu jak ten młodziak na ekranie. Zaczęliśmy jednakowo ujeżdżać kutasy, który chowały się w naszych dupskach. Z mojego sączyły się soki, które rozcierałem łapskiem.

Wróciłem do pierwszego pornola. Zacząłem rozkoszować się widokiem jak pasyw dosiada konkretny kawał chuja. Uciecha dla oka, zajebiście stękał jak mu jebak zwieracze przebijał, a drugi się na to patrzył i delektował ich zapachem, waląc sobie kutasa. Sztachnąłem popersa i sam zacząłem zadawać swojej dziurce rozkosz nadziewając się na dildo do samego końca. 

Przełączyłem na pierwszego pornola, a tam kafar zapragnął poczuć kutasa w swoim dupsku i teraz elegancik rżnął go całkiem konkretnie na pagony. Niestety dla elegancika, długo ta przyjemność nie trwałą, bo hydraulik chciał wrócić do swojej pracy i przepchać jego pizdę, dlatego po chwili znowu on się mu nadstawiał, a mięśniak wbił swojego bolca w jego dupę od tylca. Zaciągnąłem się znowu brownem i byłem tak podjarany że podstawił tylko łapę, aby się zjebać na nią. Niemalże równocześnie z jebaką spuściliśmy się. Ja na rękę, a on w dupsko. Wyjął z niego chuja i rozsmarował mu wokół dziury. Ja wyjąłem z mojej pizdy dildo i dalej lookałem na pornola. Mięśniak nie miał dość i skurwiel władował znowu w elegancika i rżnął go dalej. Zacząłem ospermione palce wsadzać do dziury i znowu naszła mnie ochota. Złapałem za dildo i ponownie wsadziłem w rowa. Weszło bez oporów. 

Hydraulik rżnął elegancika, który darł mordę wniebogłosy z rozkoszy, a ja powoli stawiałem znowu chuja do pionu. Trochę zajeło zanim znowu byłem gotowy, ale zanim pornol się skończył to tym razem z elegancikiem się zjebałem tym razem na boxy, co prawda już nie takim dużym ładunkiem kleju.

Tak więc wieczór był całkiem przyjemny, nawet jeśli jechałem na ręcznym.
Ps. Jak ktoś wie jaki popek jest dobry i warty polecenia to pisać. Muszę sobie coś nowego kupić, bo zarówno pała jak i dupa się domagają nowych doznań.

7 komentarzy:

  1. Cześć spróbuj Rochefort świetny choć nie nowy , dobry jest też Man Scent i są nowe choć jeszcze nie próbowałem ich poppersy w stanie stałym ot trzeba potrzeć by uwolniły się zapachy, kumpel mi polecił czekam za dostawą , ja kupuję w necie mam sklep ulubiony chcesz to podam namiary Proponuje rochefort piękny zapach dobrze się spisuje natomiast man scent z opóźnieniem ale oba mega, z ulubionych jugngle juice ultra strong no nic miłej zabawy daj znać proszę czy znasz je albo jak już kupisz czy ci odpowiadały pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, Leszek albo drechu, podacie namiary na sklep z którego popki przez neta zamawiacie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ja kupuje w poppers-schop.pl nie tylko poppersy jak jestem w pl ) albo w sklepie w Londynie ...ale jest więcej sklepów internetowych .

      Usuń
    2. A jaki popek jest podobny do przechodzonych soxów?

      Usuń
  4. Mam ochotę wyssac z Ciebie sperme i wsadzić Ci język w dupkę a potem w usta jak to wszystko czytam

    OdpowiedzUsuń