niedziela, 24 stycznia 2016

Boli dupa

Kiedy rano boli dupa, to znaczy że w nocy musiało być konkretne jebanie. Wyrwał mi się fajny łysolek. Wygolona prosta 18 cm pała. Mówił, że od dwóch miesięcy nie jebał konkretnie. Od razu wiedziałem, ze będzie chciał sobie porządnie ulżyć  na  moim dupsku. Konkretnie mnie wymacał i posłusznie uklękłam przed nim, aby mu opierdolić kutasa. Zajebiście naplet schodził i mogłem na początek łykać samego grzyba, biorąc coraz głębiej do buzi, aż zacząłem się nim dławić. Duże jaja też porządnie wylizałem, ale do dziury nie dał się dobrać. Jak mu kutas stał na baczność, co w sumie było od kiedy do niego przyszedłem, to kolo położył mnie na stole, klęknął i zaczął mi lizać dziurę. Moja dziura się rozluźniała. Ja sztachnąłem popka i już miałem odlot. Kolo zaczął strzelać mi palcówę dwoma palcami. Wbijał je ostro i rozciągał dziurę. Jak uznał, że już czas to się podniósł i wpierdolił kutasa. Nawet nie czekał, aż znowu zaciągnę się popem. Dobił po jaja i zaczął ruchać. Czuć było, że jest napalony i wyposzczony. Położył się na mnie i rżnął samą dupą, czasami lecąc ze mną w ślinę. 

Zmieniliśmy pozycję i kazał się wypiąć. Zaczął mnie posuwać na stojaka szczypiąc moje suty i liżąc kark. Ja już odlatywałem, a dupal nie stawiał oporu. Mógł się po jaja wbijać ile chciał. Z pały sączyły mi się soki, ale on nawet się moim chujem nie chciał zając. Tylko jebania mu się chciało.n Kolejny sztach popersa i ręka sama zaczęła pracować nad chujem. Dużo mi nie brakowało i po chwili zjebałem się klejem na podłogę. Kolesiowi to nie przeszkadzało dalej jebać. Potrzebowałem chwili przerwy, ale koleś nie miał zamiaru dać mi odpocząć.

Objął mnie w pasie i z chujem w dupie usiedliśmy na kanapie. Ja zacząłem go ujeżdżać. A on tylko stękał, żebym szybciej skakał. Czułem jego kutasa po same jaja. Ciągły masaż prostaty doprowadził, że kutas powoli znowu stawał. Mokry od spermy zaczynał twardnieć i domagał się znowu masażu ręką. Tym razem mój jebak przejął pałeczkę, a ja zacząłem szybko go ujeżdżać, żeby skończył już. Jego coraz głośniejsze jęczenie znaczyło, że się zbliża. Zepchnął mnie z pały i zaczął mi walić na ryja. Strzelił kilka razy gorącą spermą. Taki miał wyrzut, że serio musiał być mocno wyposzczony. Nie mówiąc o tym, że dupsko zerżnął mi fachowo. Leżał zjebany na kanapie i chciał, żebym jeszcze ja się na niego zjebał. Takiej przyjemności nie mogłem sobie odmówić, aby spuścić się na mu na ryj i klatę.

Jeszcze teraz czuje jak mnie dupa boli, po jego rżnięciu. Dobry jebaka mi się trafił. Fajne ruchańsko było. I to ja dwa spusty zaliczyłem w czasie jednego ruchania hehe.

13 komentarzy:

  1. Mmm zajebiste. Pisz więcej!

    OdpowiedzUsuń
  2. To konkretnie Cię dojechał, masz co chciałeś :) Rzeczywiście musiał konkretna chcicę mieć skoro sie tak ostro do roboty wziął.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie to brzmi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak bolało to znaczy że było bardzo dobrze. problem byłby gdyby nie bolało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak kolo ma cienkiego kutasa to czasem nie boli. Ale i tak potrafi wymasować prostatę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiego popka polecasz-ja ostatnio kupiłem amsterdam special-jest zajebisty

      Usuń
  6. ...jeśli jest cienki...ale jak kolo ma grubego...jestem akt ale czasem tak dla odmiany lubię dać dupy.No i dałem...facet posuwał mnie jak nawiedzony...w pewnym momencie czułem jak dupa robi się luźna i ciepło rozchodzi się od jaj po pachwinach a z fiuta samo kapie,podobno stękałem jak porypany...dupa obolała ale chyba częściej będę dawał się przelecieć....teraz lepiej rozumiem pasywów...

    OdpowiedzUsuń
  7. tez jestem bardziej akt ale czasem nachodzi mnie ochota zeby mnie facet scwelil i mam tak samo jak ty

    OdpowiedzUsuń
  8. ...po takim rżnięciu znów na dłuższy czas chcica mi minie,z cwelić to może nie ale dobrze wyruchać...jak już dupsko było luźne to wsuwał we mnie całego kutasa...stałemu facetowi dałbym się spuścić w dupie,fajne uczucie jak zalewa cię ciepła sperma

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajebjoza-ja ostatnio kupiłem popka amsterdam i kurwa mam mega orgazmy

    OdpowiedzUsuń
  10. Sam się bawisz,czy to podczas ruchania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I podczas ruchania i sam

      Usuń
  11. ...widzę że jesteś dobry w te klocki...no,no,chwali się...

    OdpowiedzUsuń