niedziela, 2 sierpnia 2015

Kolo z siłki

Na siłkę chodzi taki fajny pakerek. Klatę ma już nieźle zrobioną. Zajebiście opalona, duże suty, gładka, tatuaż na ramieniu. Od razu mi pała staje na jego widok jak się w szatni przebiera. Zostawił ostatnio koszulkę na ławce to kurwa wyniuchałem jak jebie samcem. Później waliłem w kiblu myśląc jakby on mnie jebał w szatni, kiblu, plenerze, aucie. 
Koleś niestety nie jest pedałem, bo go parę razy z laską na mieście widziałem. Mam nadzieje, że dobrze go zadowala, bo ja bym go po królewsku traktował. I jak mu się nadstawia to ostro daje dupy, a nie tak żeby ją po cipce łaskotał. Taki bykol musi sobie poruchać porządnie. Ja bym mu swojej dupy nie  żałował hehe

4 komentarze:

  1. Może jest biseksem jak wielu pakerów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby zajebiście! Może byłby chętny na skok w bok :D

      Usuń
  2. hmmm...nie ma ludzi z betonu...okazuje się ze ci najtwardsi mają często ukryte pragnienia...mało tego dominują z laskami..z facetem chcą być zdominowani !!
    tak że nie trać nadziei ;-)))))!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko że ja miałbym ochotę być przez niego zdominowany :P

      Usuń