piątek, 22 sierpnia 2014

Siema!!

Pierwszy post to się przedstawie. Jestem Tomek, chociaż i tak nie ważne jak mam na imię. Jestem gejem, czy ta pedałem jak kto woli, ale nie ciotą. Ciot jest pełno na ulicy, ale ja nie z tych. Ja normalny ziomek, tylko, że tak mnie natura wymyśliła, że wolę kutasy niż cipki. Pewnie wielu tak ma tylko udaje ze jest inaczej. Specjalnie nikt o tym nie wie, bo pewnie wpierdol od ziomków bym dostał ale to mnie chyba jara w tym.

Po co tu jestem? Nie wiem. Mam ochotę dać upust swoim fantazjom i napisać co bym z fajnym ziomem robił, albo o tym jak się z kimś fajnie wyruchałem. Może ktoś sobie do tego zwali. Chuj z tym. Ja już jedną rękę mam w dresie.

Lubię dresiarską klimę. Adole, soxy, ortale, boxy, pachy, ślina, palcówy, męscy kolesie, siłka, łysole, popers. Lubię jak kolo wie czego chce. Jak chce ruchać to rucha, jak mam mu obciągnąć to sprowadza mnie do parteru i pała ląduje mi w ryju.

1 komentarz: